Intervenție la fața locului
În plus, față de asistența online, CHORUS oferă asistență la fața locului pentru intervenții la cerere, folosind tehnici profesionale într-o manieră rapidă și eficientă.
CHORUS Help Desk are o echipă de ingineri de service pregătiți și instruiți anual la SEDIUL furnizorului, care dispun de experiență consolidată în domeniul mecanic, electric și electronic, și acoperă întreaga țară.
În cazul unei defecțiuni care nu poate fi rezolvată printr-o intervenție de asistență on-line, CHORUS va trimite un inginer de service specializat de la cel mai apropiat centru de service de facilitatea clientului, cât mai repede posibil, pentru a restabili producția completă a echipamentului.
CHORUS Service este disponibil pentru întreținerea preventivă, obișnuită și extraordinară, pentru a asigura condiții de operare perfecte și eficiență pe parcursul întregului ciclu de viață al mașinii, precum și pentru auditarea echipamentului conform cererii prevăzute după CHORUS-Ergocheck.
În cazul în care clientul dorește să extindă funcțiile aparatului sau să adauge noi aplicații, CHORUS Help Desk pune la dispoziția acestuia personal specializat pentru efectuarea operațiilor de actualizare mecanică sau electronică într-un timp scurt și cu un minim de disconfort pentru activitatea de producție a instalației.